Ingen varer i kurven.
Viser 1–12 af 13 resultater
At læse og at læse selv
Læsekrykker eller læseundervisning
Engelskundervisning for voksne ordblinde
Anmeldelse af “Genlæs – selvvurdering” af Maria Buck Jensen
Anmeldelse af “LST til alle” af Maria Frantzen Sanko og Trine Gaarden
Anmeldelse af “Genlæs” af Maria Buck Jensen
Vage mål og svag undervisningsvejledning
Fokus-skift i ordblindeundervisningen
Hvordan kan man læse med sit lille barn?
Kan dynamiske test bidrage til tidlig identifikation af børn med forøget risiko for udvikling af læsevanskeligheder?
“Allerede så ved jeg ikke engang, hvad det er, jeg skal læse” – strategisk læsning af akademiske tekster
Testning af skriftsproglige færdigheder hos voksne med høretab
Brugernavn eller e-mailadresse *
Adgangskode *
Husk mig Log ind
Mistet din adgangskode?
Brugernavn *
E-mailadresse *
Tilmeld nyhedsbrev
Dine personlige data vil blive anvendt til at understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, til at administrere adgang til din konto, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.
Opret konto